Senin, 23 November 2015

Lulus Sakit Pelega

Lulus Sakit Pelega

Apa yang kebanyakan orang merebut apabila mereka merasakan sedikit di bawah cuaca, sakit kepala yang ringan, atau seperti mereka tidak boleh tidur? Beberapa jenis dadah. Ini boleh terdiri daripada lebih ubat kaunter, kepada farmaseutikal preskripsi.

Industri farmaseutikal berjalan sebahagian besar dunia hari ini apabila ia datang kepada masking gejala. Iklan yang di TV sepanjang masa memikat orang ramai untuk mengambil pil untuk penyakit atau masalah tertentu. Tidak perlu doktor menjadi orang-orang mencadangkan ubat-ubatan, bukan TV? Kebanyakan masa, bukan setiap masa, masalah ini boleh diperbaiki dengan mengubah diet, tidur, atau memulakan program senaman. Syarikat-syarikat farmaseutikal juga mengawal banyak doktor hari ini oleh mereka bergoyang dengan sampel makan tengah hari dan dadah percuma.

Mari kita bercakap tentang sakit kepala. Kebanyakan orang akan lari ke tempat tersembunyi dadah mereka dan merebut pelega kesakitan yang pertama di sisi. Saya tidak akan masuk ke dalam nama-nama ubat penahan sakit kerana terdapat begitu banyak daripada mereka di planet ini. Jadi sekarang mereka mempunyai pil di tangan, mereka merebut segelas air atau jus, membuang pil atau pil di dalam mulut mereka dan menembak ke bawah menetas dengan pilihan mereka cecair berharap untuk menutup masalah asas. Ini adalah satu isu besar dalam masyarakat kita dengan segala yang kita lakukan, sentiasa cuba menutup sesuatu sehingga bukannya mendapat ke akar masalah dan menetapkan dengan cara yang betul.

Bagaimana jika sakit kepala berpunca daripada tekanan, senaman mudah boleh menjaga itu, terutamanya satu minit 30 yang indah atau sesi lebih seks! Terdapat begitu banyak bahan kimia yang dikeluarkan semasa hubungan seks yang anda tidak akan berasa patah kaki jika anda mempunyai satu. Bagaimana jika anda sakit kepala adalah disebabkan oleh kekurangan tidur, tidur yang cepat boleh membuat sakit kepala hilang! Bagaimana jika sakit kepala anda disebabkan dehidrasi? Segelas air yang besar boleh dipijak daripada sakit kepala jahat. Kadang-kadang tulang belakang anda keluar dari barisan dan punca kepada sakit kepala. Pelarasan dari chiropractor yang dipercayai boleh melegakan ini dalam masa beberapa minit.

Dasarnya di sini adalah bahawa kita semua mempunyai otak dalam kepala kita, kritikal berfikir tentang hari anda dan kemudian anda akan dapat untuk menentukan mengapa anda mengalami sakit kepala atau mana-mana masalah-masalah lain yang timbul. Kadang-kadang memikirkan sakit membawa penyakit, jadi anda juga perlu untuk menjaga fikiran anda sebagai positif yang mungkin. Gunakan otak anda untuk menyelesaikan masalah, tidak menjadikan mereka!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar