Senin, 23 November 2015

Kesihatan yang baik - Kuasa Tenaga Anda

Kesihatan yang baik - Kuasa Tenaga Anda

Kesihatan yang baik adalah niat, bagaimanapun tidak sedarkan diri yang kebanyakan kita pada tahap tertentu, sedang berusaha ke arah untuk diri kita, anak-anak kita dan keluarga kita. Namun, ia adalah sering hanya apabila badan kita mengecewakan kita secara fizikal yang kita cari jawapan sukar difahami untuk mengembalikan kesejahteraan fizikal kita. Perubatan moden mula lupa kuasa tenaga penyembuhan abad yang lalu dan mengambil satu material dan laluan penyembuhan secara saintifik fokus. Aspek bertenaga manusia sebahagian besarnya telah diabaikan oleh perubatan sejak itu. Namun terdapat banyak kajian dan eksperimen yang kini mula mencabar model mekanistik ortodoks, memberi kami bukti empirikal keras daripada kesan kuasa-kuasa bertenaga yang melakukan sesungguhnya bercanggah dengan penjelasan semata-mata mekanistik bagaimana hidupan berfungsi, dan bagaimana tubuh membangun dan menyelenggara kesihatan.

Kajian badan fizikal mendedahkan sedikit tentang tenaga kehidupan badan atau sebahagian dalam daya hidup kehidupan itu sendiri. Mengejutkan benar-benar, apabila anda sedar bahawa ia adalah tenaga yang bahan api setiap pemikiran kita dan mendorong setiap tindakan kita. Tanpa tenaga tidak ada kehidupan. Pengalaman pragmatik ramai pengamal dari pelbagai hidangan istimewa penyembuhan memberitahu cerita yang sangat berbeza; bahawa kita sebenarnya mempunyai sumber yang banyak dalam badan kita untuk menyembuhkan masalah kedua-dua fizikal dan emosi. Ia adalah pengalaman saya bahawa kita mempunyai mekanisme yang bertenaga luar biasa yang menghubungkan tenaga fizikal, mental dan rohani individu dan penyembuhan yang mengalir melalui hubungan ini terjalin bertenaga, dan yang menghapuskan blok kepada aliran ini menggalakkan kesihatan yang baik.

Kesihatan bertenaga kami bergantung kepada tiga elemen asas, semua yang mempunyai kesan mendalam kepada keupayaan kita untuk menyembuhkan badan kita dan kehidupan kita.

Yang pertama adalah konsep manusia sebagai sistem tenaga. Ini bermakna penyembuhan didekati melalui sistem holistik mendekati pertama, tidak pada tahap membentangkan gejala. Dengan cara ini penyakit, penyakit dan gejala dihormati dan diambil kira mengakibatkan kedua-dua penyembuh dan pesakit untuk notis ketidakseimbangan bertenaga dan membetulkan mereka. Tenaga bertindak sebagai sumber maklumat dengan sistem bertenaga menyediakan matriks sambungan; perubahan dalam mana-mana satu bahagian dengan itu perubahan keseluruhannya, menyusun semula dinamik tenaga bahagian-bahagian yang berbeza. Perubahan dalam bidang tenaga kerja itu sendiri ke arah luar ke dalam perubahan fizikal dan boleh membersihkan gejala. Pada dasarnya, segala-galanya dalam alam semesta ini terdiri daripada tenaga. Setiap atom dalam segala bergetar pada tahap tenaga yang tertentu, termasuk atom dalam badan kita. Oleh itu setiap daripada kita mempunyai tandatangan tenaga unik kita sendiri, kita setiap bergetar pada frekuensi tertentu. Sistem bertenaga kami bergetar pada tahap yang berbeza dalam sistem tenaga kita, dan apabila terdapat resonans di antara mereka ini memudahkan komunikasi timbal balik antara tahap membolehkan bidang tenaga kita untuk bergerak ke dalam aliran, yang membolehkan penyembuhan untuk dengan mudah berlaku.

Elemen asas kedua adalah kesedaran. Sistem tenaga dipengaruhi oleh kesedaran, yang merangkumi kesedaran dan menggalakkan penyembuhan. Perubahan dalam kesedaran secara automatik mengubah sistem tenaga. Kami membangunkan kesedaran melalui pembangunan tahap tenaga yang lebih tinggi yang membolehkan kita untuk menyambung ke bidang kuantum di mana tidak ada yang mustahil. Orang yang sedar notis banyak hasil yang berpotensi di dalam bidang dan dengan niat, nudges padang ke arah hasil yang paling tinggi. Walaupun seseorang itu tidak mempunyai iman untuk mendapatkan akses kepada pelan tindakan yang sempurna untuk kesihatan yang terkandung di peringkat tenaga yang lebih tinggi, mereka boleh sembuh melalui hubungan dengan seorang dukun atau jurulatih yang tidak mempunyai iman. Ia telah dilaporkan bahawa kuasa iman sahaja mempunyai kesan besar ke atas sistem bertenaga individu pada peringkat selular.

Elemen ketiga adalah kuasa niat. Apabila niat diunjurkan ke dalam medan tenaga ia memberi kesan kepada badan-badan tenaga dan membentuk hasil penyembuhan. Tanpa niat, potensi dalam bidang tenaga masih belum diterokai. Ramai pengamal perubatan dan jurulatih tenaga intuitif dapat mengadakan tenaga niat walaupun niat pelanggan telah dipecahkan. Mereka mampu memberi kesan medan tenaga pesakit semula menganjurkan tenaga, membersihkan sekatan dan mengkonfigurasi sistem kepada penjajaran yang diperlukan untuk penyembuhan.
Walaupun terdapat banyak jurulatih tenaga yang luar biasa dan pengamal perubatan yang terdapat hari ini, kita semua mempunyai kuasa dalam memberi kesan tenaga penyembuhan kita sendiri. Kita semua boleh belajar bagaimana untuk membuang blok dan halangan kepada aliran tenaga melalui sistem kami dan mengaktifkan pelan tindakan kesihatan kita sendiri. Ia tidak kira sama ada mereka tersumbat fizikal, rohani, emosi, mental atau semata-mata bertenaga kita boleh belajar untuk meningkatkan kesedaran kita tenaga dan mempelajari alat dan teknik untuk merangsang daya hidup kami di peringkat bertenaga membawa kami ke dalam jajaran, keseimbangan dan aliran , dan kesihatan akhirnya yang baik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar