Senin, 23 November 2015

Apakah Tempoh yang sejuk dan Cara Anda Boleh Memendekkan Ia

Apakah Tempoh yang sejuk dan Cara Anda Boleh Memendekkan Ia

Berapa lama tempoh yang sejuk dan ada apa-apa yang boleh anda lakukan untuk memendekkan atau bahkan untuk menyembuhkan mereka? Ini adalah satu soalan yang sangat baik kerana banyak yang dapat dilakukan. Tetapi ia mungkin datang dari kawasan yang anda jangkakan.

Pertama anda perlu memahami apa yang sejuk adalah semua tentang. Kemudian anda boleh melakukan sesuatu untuk memendekkan tempohnya.

Sejuk adalah biasa di musim sejuk. Dua daripada sebab utama untuk ini adalah:

1. Dalam bulan-bulan sejuk, anda makan buah-buahan mentah kurang dan salad. Ini bermakna pengambilan semula jadi anda vitamin C dipotong. Dengan mengekalkan tahap musim panas anda dengan produk segar mentah, anda akan mengekalkan tahap anda vitamin yang penting ini.

2. bulan-bulan sejuk tahun ini bertepatan dengan waktu siang yang lebih sedikit. Ini bermakna anda tidak mendapat pendedahan yang sama kepada cahaya matahari semula jadi seperti yang anda lakukan pada musim panas. Dengan memastikan anda keluar ke matahari pada bulan-bulan musim sejuk, seperti dengan mengambil makan tengah hari di luar, anda boleh memastikan tahap vitamin D ini tinggal lebih kurang tetap sepanjang tahun.

Sejuk A semata-mata melambangkan sistem imun anda tidak berfungsi pada tahap yang optimum. Menjaga sistem imun anda, dan ia akan menjaga anda.

Dengan cara itu, mengambil ubat-vitamin dalam bentuk terpencil dan tiruan yang popular tidak akan mempunyai kesan yang sama memberi manfaat ia mempunyai dalam bentuk semula jadi. Dan anda boleh dengan mudah berlebihan dan menyebabkan diri kemudaratan.

Satu lagi cara untuk meningkatkan imuniti anda dan seterusnya memendekkan tempoh selesema, atau untuk menghalang mereka akan datang sama sekali, adalah dengan menggunakan modaliti semulajadi penjagaan kesihatan, homeopati. Ini luar biasa dan berkuasa terapi semula jadi menyediakan lembut, dalam dan lengkap penyembuhan pada semua peringkat - mental, emosi dan fizikal.

Ia adalah selamat untuk digunakan dan mewujudkan kesan sampingan. Dan anda boleh belajar untuk menggunakan ubat-ubat biasa di rumah, diri sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar